onsdag 8 juni 2011

Ledig onsdag

Just nu arbetar jag måndag, tisdag, torsdag & fredag.
Ganska skönt att vara ledig på onsdagen då det bara blir två stycken 2-dagars-omgångar.
Så nu är halva denna veckan gjord. Och dagarna på jobbet går så snabbt.

Idag på lediga dagen har jag varit ute och gått en rejäl runda. När jag kommit halvvägs var jag genomsvettig...då inte pga min dåliga kondition utan på det klibbiga & kvalmiga vädret.
Hoppas på rejält regn- och åskväder inatt som kan göra luften lite friskare igen.

På lördag är det dags för lite födelsedagsmys hos syster & CO. Svågern fyllde år i måndags och syrran fyller år på måndag. Alltid samma problem dock; vad köper man? Har ordnat till svågern nu och har nog tänkt ut en bra plan till syrrans present.
Jag hoppas på fint väder på lördag så att man kan åka till Ystad redan på förmiddagen och spendera dagen på stranden. Har lyckats locka Tessan att göra mig sällskap på stranden om vädret tillåter. Borde kolla väderprognos för jag kommer bli besviken om det inte är strandväder...

1 kommentar:

  1. Isch, ja. Vad köper man åt folk som ju faktiskt har allt de vill ha?

    Hoppas du fick en fin dag MED strandväder!

    SvaraRadera