onsdag 17 oktober 2012

Borde vara nöjd..

Jag borde vara nöjd med mig själv idag.

Har för första gången i mitt liv haft lite problem med en kollega. Stört mig riktigt mycket på henne. Men kom till en punkt där jag bara inte orkade mer. Så jag tog mod till mig och tog ett snack med henne. Sa hur jag kände och hon fick säga hur hon kände. Vi fick rensat luften lite och det kändes väldigt bra.
Moget. Vuxet. Väldigt bra Sandra.

Har idag varit väldigt produktiv på jobb. Gjort nästan dubbelt så mycket som jag brukar. Stängt öronen lite idag, inte varit lika social. Kan vara värt det ibland om man får gjort såpass mycket mer.

Borde därför vara väldigt nöjd med mig själv men är det ändå inte. Har klump i magen. Känner mig lite hängig. Vet inte varför. Finns kanske ingen direkt anledning..och det behöver det ju inte alltid göra.
Önskar bara att jag kunde känna mig mer nöjd istället för att noja över vad som är fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar