torsdag 4 oktober 2012

Tystnad.

Hälsan bråkar med mig för tillfället. Sätter käppar i mitt hjul.
Varit tillbaka hos tandläkaren för att försäkra att problemen inte kommer från dumma tanden. Det är inte fallet.
Så på måndag ska jag tillbaka till läkaren. Hoppas på en penicillinkur så att jag kan bli av med detta en gång för alla.

Annars är det ju faktiskt bra.
Utveckling på jobbet. Självförtroendet har vuxit mycket bara de senaste veckorna. Jag har också kommit närmare ett par kollegor som jag nu både arbetar väldigt bra med och som jag har det bra med också privat. Men jag ska hålla balans däremellan.

Dating? Detta rör på sig. Det finns två, kanske tre potentiella i rullning. Men njuter av att dejta och bara det att den delen av mitt liv är igång igen. Men nu måste jag fundera på vad det är jag söker efter och vill ha. Den killen jag har träffat mest är inte nödvändigtvis den som passar mig bäst i långa loppet. Därför fortsätter jag att dejta för att upptäcka vad jag vill ha.

Vänner? Som vanligt är de där de ska vara. Vid min sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar