söndag 25 november 2012

Tyst vecka.


Hade en grym helg förra veckan med flera fina vänner. Fredagen bestod av vin och vänner. På lördagen kom mina två bästa danska vänner och finaste norskan över till mig och Malmö. Det var en lång dag och de fick se allt det bästa med Malmö.

Veckan som gått har bara rusat förbi.

Var hos kloka mannen i tisdags. Ett avslutande samtal. Det kändes konstigt, jag gick därifrån med tårar i ögonen och en klump i magen. Han har betytt så mycket och har verkligen hjälpt mig.
Men nu klarar jag mig alltså utan honom.

I torsdags pysslades det julkort och dracks vin.
Nu ska jag bara komma ihåg att skicka julkorten också.

Nyårsplaner?
Den frågan har jag nog fått 5 gånger denna veckan.
Jag har skjutit på detta för att jag inte har vetat vad jag vill göra. Helst av allt hade jag velat åka till ett nordtyskt slott med spa och njuta av lugn, behandlingar, promenader, god mat och mys vid öppna spisen.
Men så blir det inte.
Jag har funderat på vad jag vill göra nu under helgen och kommit fram till vad jag vill. Nu ska jag bara styra upp det också. Blir toppen.

Har en skum känsla i kroppen. Vet inte om jag håller på att bli sjuk.
Men känns som att där är något i kroppen som drar ner på tempot och gör mig trött.
Ska inte låta min hypokondriska sida dra iväg så sätter punkt där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar