tisdag 21 december 2010

Mjukstart

Nämn något som gjorde dig glad igår: Varför just igår (som var en skitdag). Men www.argalappen.se fick mig att skratta.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Ringde doktorn.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Vaknade.
Det sista du sa högt: "Vi ses sen, ha en bra dag."
Det senaste någon sa till dig: "Vi ses sen, ha en bra dag."
Vad har du druckit idag: Vatten.
Vad var det senaste du åt: En macka.
Vad var det senaste du köpte: En julklapp igår, kan ju inte skriva vad det var.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.
Godaste glassmaken: Apelsin-choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Drömmer du mardrömmar: Ja dessvärre.
Trivs du med ditt jobb: Ja, det gör jag verkligen.
Favoritklädsel: Jeans, klänning, kjol. Just nu mest klänning.
Favoritlåt just nu: "Hang with me" med finaste Robyn.
Vad ser du om du tittar till höger: Soffan.
Vad gör dig glad just nu: Att det är ett fint snöigt vinterlandskap ute och att jag har en underbar familj som stöttar mig just nu.
Vad ska du göra härnäst: Ringa doktorn.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Orolig, uttråkad, frustrerad.
Favoritgodis: Vingummi.
Kläder just nu: Svarta tights, svart linne, aprikosfärgad lång kofta.
Vårplaner: Börja på mitt nya jobb i januari och spara pengar till lägenhet.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Spelar du något instrument: Nej, men jag kan vissla.
Morgon eller nattmänniska: Morgon, definitivt.
Vad är viktigast för dig: Min familj, kärlek, mina vänner.
Är du kittlig: Ja, bitvis.
Snarkar du: Jag vill svara nej, men fler och fler säger att jag snarkar och typ "hummar". Jag fortsätter att förneka.
Stjärntecken: Oxe.
Äckligaste insekten: Spindlar.
Längtar du mest efter just nu: Att må bra & kunna leva som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar