torsdag 6 december 2012

Influensa.

Kände redan i slutet av förra veckan att där var något i kroppen.
Var trött, frusen och seg.
I tisdags på jobb kunde jag känna hur det bara blev värre och värre. Gick lite tidigare och direkt hem under täcket. Sedan dess har jag bara vilat, sovit och sett på film.
Känns lite bättre nu. Funderar på om jag ska orka mig iväg till affären och handla lite.
Blir kanske jobb imorgon. Får se ikväll hur jag känner mig.

Har sett på 3 av Twilight-filmerna nu. Först tänkte jag att det är inget för mig. Gillar inte den overkliga biten. Men har lovat vänner att ge dem en chans. Och ja, jag blev biten.
Så nu har jag en film kvar innan vi kan gå och se den sista på bio.

Nu är det dags att byta ut pyjamasen mot jeans, stövlar och tjocka jackan. ICA, here I come.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar