söndag 16 januari 2011

Helgen som varit

Det har varit ännu en lugn helg. Slapp och soffsovande i lördags och igår lite tacomys hemma.
Igår på dagen var jag hos syrran och fick mysa lite med ungarna. Alex favorit just nu är verkligen denna mostern. Funderar på att åka till dem på fredag när dom är lediga från dagis, så kan det byggas lego för fulla muggar.
Han är så rolig med alla sina funderingar. "Vad är en mardröm?", "Kan man leva utan huvud?", "Varför ska man vara tyst på kyrkogården?", "Kommer du att bli frisk, moster?" Han är så fin min lille gosse. Och monstret Linn är som vanligt sötaste tjejen i världen. Vem kan ana att hon i själva verket är en gangster? Inte jag.
Efter stoppet hos dem blev det lite shopping. 2 toppar och 1 sjal. Mycket nöjd.

Somnade seeent inatt och vaknade tidigt. Tycker att det är en aning orättvist att jag somnar sist och vaknar först. Imorse gick jag iaf ut på en morgonpromenad. Sen efter lunch gick jag och mamma en runda till. Jätteskönt.

Nu blir det söndagshäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar