torsdag 13 januari 2011

Mission completed

Jag hade satt upp ett mål för denna veckan och det har jag nu klarat av.
Jag skulle nämligen sova hemma hos mig själv ensam. Inte gjort det sedan några dagar innan jul. Så nu var det dags. Det gick bra. Vägen var inte spikrak, men det gick bra.
Väldigt skönt att ha det gjort, för det är något som gnagt i mig och oroat mig.
Nog pga att nätterna är absolut värst. Hade så gärna velat bara somna normalt och sen sova mig igenom hela natten.
Men just nu är det omöjligt. Kan somna i soffan när jag ser på tv, utan problem. Men så snart jag lägger mig i sängen är jag klarvaken och tankarna yr. Inatt tittade jag nog på klockan sista gången vid 02-tiden och vaknade till lite vid 04-tiden. Lyckades dock sova till 08 sen. Bra.

Varit ute på en skön promenad nu. Tänkte ta en till sen i eftermiddag. Tänkte att då kanske jag sover bättre. Värt ett försök iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar