torsdag 14 juli 2011

Underbara dagar vid hav & sjö.

Helgen i Göteborg/Mellerud/Köpmannebro blev precis så härlig som jag hoppades att den skulle bli.
Ett härligt tjejgäng med glatt humör och fint väder som tillät mycket sol och bad.
Vi gjorde inte direkt succé i beachvolleyturneringen, men vi hade roligt och vi var bättre än vi själva trott.

I måndags hade vi tänkt göra stan i Göteborg men det fina vädret lockade oss till Marstrand istället. Jag hade aldrig varit där tidigare så jag var inte svår att övertala. Vilken fantastisk plats. Dit vill jag igen.

Denna helgen gav mig så mycket energi och jag fick känna mig så stark.
Nu är man på hemmaplan igen, och det är ju alltid skönt att komma hem.
Har dragit igång lilla projektet i köket igen med målning. Nu är det bordet och stolarnas tur att målas antikvita. Och det är riktigt ruskväder ute så det är ganska mysigt att vara hemma och pyssla. Kommer dock att åka till mina föräldrar strax, det är nämligen marknad i byn så jag tänka åka dit och ta en tur på marknaden. Om det dåliga vädret inte tillåter en tur på marknaden nobbar jag inte hemmamys istället.

Har exakt en veckas ledighet kvar idag. Det blir (ev marknad), kalas för systerbarnen, måla färdigt köksmöblemanget, en tur till Köpenhamn/Helsingör, träffa vänner och umgås med familjen.

Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar