fredag 18 februari 2011

95% Sandra

Ja, det är bara 95% kvar av mig nu.
Igår på viktväktarna passerade jag mina 5% (som är en gyllene första gräns på vv).
Kändes mycket bra!
Det firade jag & Tessan med sushi till lunch.

Det blev även utprovat 2 par glasögon igår. 1 par lite fräcka och 1 par mer laid-back.

Idag snöar det. Varför? Det är väl ingen som vill ha mer snö..
Har fått gjort lite ärenden och körde sen till mina föräldrar.
Så har handlat hem grejer till en trerätters som jag ska bjuda dem på ikväll.
Helamenyn = 16 points/per person.

Förrätt: Bruschetta, marinerat kronärtskockshjärta, salami.
Huvudrätt: Gratinerade potatishalvor, kyckling, sås på balsamvinäger och sallad.
Efterrätt: Chokladmousse och färska jordgubbar.

Lyxade även till det med att köpa en liten flaska vin, vi får väl se om det smakar.
Levern vet väl inte vad den har för funktion längre. 4 månader utan en droppe alkohol.
Och utan kaffe. Min kropp är ren från alla gifter.

1 kommentar:

  1. GRATTIS GRATTIS gumman min!
    Du är kanon duktig det är härligt med en ny livsstil o det gör du helt rätt i att fira detta med en trerätters.
    Smaklig spis.

    SvaraRadera