måndag 14 februari 2011

Happy valentines day

Finaste Nettan & Tobbe förgyllde min dag. Det kom ett paket med posten som innehöll ett jättesött kort och enväldigt söt liten godispåse. (Som Nettan pysslat ihop själv, proffsigt.)
Tusen tack fina vänner! Det värmde mitt hjärta!

Idag har Linn varit här medan Alex skulle på kontroll på sjukhuset. Hon är världens mysigaste unge.

Men...

något gnager i mig. Besvikelse? Varför? Så himla onödigt. Om det nu är som jag tror, eller misstänker. För jag vet inte ännu. Men jag tycker i alla fall att det alltid är bättre att säga sanningen och vad man tänker än att bara försvinna och bli tyst. Om det nu är det som är fallet.
Jag vet inte. Men att vara ovetande är inget för mig. Tänker på det konstant.

Kan inte sluta noja och grubbla.

Det är det SISTA jag behöver just nu. Så om du bara fegat ur och därmed blivit tyst:
"TACK! Väldigt onödigt och taskigt. Som sagt det sista jag behöver just nu."

Grrr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar