söndag 6 februari 2011

Helg

Helgen blev ju jättebra.
Åkte igår till Therese i Anderslöv. Vi handlade god mat och eftermiddagen spenderades í soffan med film och tidningar. Sen åt vi och hamnade sen återigen i soffan. En riktig myskväll.
Imorse blev det frukost med henne och Fredrik, sen körde jag och Therese till Plantagen och sen blev jag så snällt hemkörd. Vilken service!

Pysslade lite härhemma med nya blommorna och sen begav jag mig ut på en promenad med Sarah. Har inte träffat henne på 2,5 månad. Det var så kul att se henne.
Och att träffa Sarah igen var som att vi sågs senast igår. Väldigt skönt.

Eftermiddagen har varit ganska seg och lite smått deppig. Tror bara jag är trött. Och kanske lite smått stressad inför imorgon. Dags för samtal till läkare imorgon bitti och framföra önskemål om besök imorgon. Behöver prata sjukskrivning. Blir lite stressad inför det för det är ett otroligt stressmoment det här med sjukskrivning. Vill bara att allt ska flyta på. Meen ska inte stressa över det nu, det blir inte bättre för det.

Borde snart tänka lite på kvällsmaten. Men tror jag ska sticka lite på raggsockan först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar