lördag 5 februari 2011

Helg

Så. Nu är jag lugnare.
Blev det redan igår efter samtal med en av mina läkare.
Nu avslutas en av utredningarna, vilket känns jätteskönt. Nu känns det som att jag tar ett steg i rätt riktning och kan lämna den biten bakom mig. Och därmed koncentrera mig på att jobba med allt det andra.

Igår var dagisen i Ystad stängda så jag var och passade systerbarnen på eftermiddagen.
Det var mysigt och både gav och tog av min energi.
Men mest gav det mig energi. Alex snackar ihjäl en och Linn är en gangster utan dess like.
Men dom är verkligen balsam för själen.

Gårdagskvällen var en sådan där trist fredag som gick sakta fram utan att något hände.
Pratade länge med Therese i telefon och jag kände en stark önskan om att ha lördagsmys med henne idag. Så det blir en tur till henne sen och på schemat står långpromenad, middag och Melodifestival.

Nu blir det frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar