onsdag 23 februari 2011

Ska åka utomlands imorgon

Ja, jag ska åka och hälsa på jobbet i Köpenhamn.
Nya jobbet.
Känns konstigt att ha ett nytt jobb från 3/1 och inte ha varit där. Känns ännu konstigare att få lön från ett ställe där man aldrig har varit. Men det är en annan historia.

Dags för en artighetsvisit alltså. Det känns i magtrakten.
Lite orolig. Men samtidigt blir det nog en lättnad efteråt.
Efter att jag träffat min kära Teamleader, mina gamla kollegor och när jag har sett lokalerna.
Ska också till gamla jobbet och lämna mina nycklar, så kanske bli några kära återseenden där.

Modern är ledig imorgon pga sportlov så jag har lockat med mig henne.
Efter de 2 jobbvisiterna ska jag bjuda henne på en god lunch.
Och då ska det INTE räknas några points vill jag meddela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar