tisdag 12 april 2011

Dålig timing på balkongen

Varenda gång jag i förväg planerar att göra något med/på balkongen blir det sämre väder. Idag hade jag tänkt "pimpa" balkongen matta, nya solcellslyktor, sätta fröer och göra allmänt fint. Men idag är det kyligare och på tv-vädret pratade man om regn i eftermiddag.. Well well, tror jag trotsar vädret och hänger på balkongen ändå. Om det sen blir regn i eftermiddag kan jag ju njuta av att jag har 2 filmer i ett paket från Discshop som väntar på att hämtas hos postombudet.

2 kommentarer:

  1. Blev det film eller balkongfix då? :)

    SvaraRadera
  2. Alltså, det spöregnade hela dagen ju och det var blött på precis hela balkongen.....så det blev film. :)
    Väldigt retsamt dock, för jag vill ju göra fint därute. Men det finns gränser för vilket väder som är OK för balkongfix...

    SvaraRadera