tisdag 26 april 2011

Gamla minnen och sol

Det är vad min dag har bestått av.

Tog först en morgonpromenad och en dusch. Sen cyklade jag till höggravida Maria och vi promenerade sen till bageriet. Där slog vi oss ner på uteserveringen och åt lite mumsigheter och gottade oss i en massa samtalsämnen. Lite gammalt och en massa nytt.
Maria & jag har sedan vi lärde känna varandra kunnat prata om precis allting.
De senaste åren har vi inte haft alls mycket kontakt men när vi väl ses är det som om ingen tid har gått. Det är befriande med sådana vänner.
Och vi lyckades konstatera att vi båda är lite knäppa och det är skönt att veta att man inte är ensam om en del tokiga tankar man har.

Eftermiddagen har bestått av att handla, laga mat, se Beverly Hills (ett måste!) och prata med min chef.
Ska och hälsa på jobbet på torsdag. Då är det bara 1 vecka kvar tills jag ska börja jobba. Mina tankar om det tar vi en annan dag.

Nu ska jag göra ett fotbad och läsa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar