onsdag 6 april 2011

Nå, hur gick det på jobbet?!

Jo, tack!
Det gick så bra så. Resan dit var inga problem. Tog från dörr till dörr ca 1:10 minuter. (Då fick jag vänta lite på tåget i Malmö för jag hade inte koll på när det gick, så utan väntan tar det nog ca 55 minuter.)

Det var härligt att träffa min teamleader K och mina fina kollegor. Idag kändes det mer avslappnat för nu sågs vi för ca 1 månad sen. Satt ner och pratade och dom visade mig lite av systemet. K och jag hade ett litet one-to-one där vi pratade om hur det känns och hur dom har tänkt att det ska gå till när jag kommer. Sen åt vi lunch och jag fick se hur kantinen var. SÅ god mat och så fräscht. Dom andra tycker denna är sämre än kantinen på vårt förra jobb men jag tycker nog denna var bättre. Och mycket trevligare miljö uppe på 7:e våningen med utsikt över Köpenhamn. Dock kände man sig väldigt liten där bland alla dessa människor. Mer anonym. Även om vi var många på förra arbetsplatsen också så är det inget mot hur många vi är här. Så här är man mer en i mängden. Vilket är både positivt och negativt.

Efter ca 2 timmar lämnade jag. Och inte en enda gång under dessa 2 timmar kände jag någon ångest, oro, rädsla, hjärtklappning. Ingenting. Jag är väldigt förvånad, men mest av allt STOLT!

Så jag unnade mig lite shopping på Field's på vägen hem. 2 par tygskor (99:-/paret..inte illa) och lite annat smått och gott. Behöver jag ens skriva hur slut i huvudet jag är nu?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar