onsdag 13 april 2011

Shopping online

Onlineshopping är farligt för mig. Ett klick och man har köpt något.
Men det är också väldigt praktiskt. Man kan titta i lugn och ro och fundera.
Shoppade ett gäng kläder häromdagen (och ett par skor). Speciellt skorna ska bli spännande.

Nu när våren är på ingång vet jag aldrig vad jag ska ha på mig. När solen är framme är det så varmt och skönt och man knäpper upp jackan och lämnar vantarna hemma. Sen går solen i moln och man står där och huttrar. Det jag ville komma till var iaf att just nu har jag oftast för mycket på mig och därför är det jobbigt i provhytterna när man ska prova kläder. Man blir så varm och nästan eftersvettig. Blä. Nej. Och flera sidor på nätet har riktigt fina kläder. Så det är verkligen inte ett dåligt alternativ. Sen om sakerna ser ut som de gör på bilderna i verkligheten är en annan femma....jag längtar iaf efter mina klädpaket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar