onsdag 6 april 2011

Ska till jobbet

Försöker att hålla mig lugn. Ska hälsa på jobbet idag. Andra gången jag hälsar på. Det är tänkt att jag ska komma igång och jobba om ganska exakt 1 månad. Så jag ska dit idag och sen om 2 veckor igen. Och helst ska jag åka över sundet ytterligare 2 gånger, bara för att bygga mig starkare vad gäller pendlingen. Tack och lov var jag jättetrött igårkväll, så har sovit som en stock inatt. Var livärdd för att jag skulle ligga vaken inatt och grubbla. Tack sömn-guden. Var nog slut igår pga att Johanna & jag snackade skit hela eftermiddagen. Vi hade en mysig hemma-eftermiddag. I vårt fall är det lyx tack vare våra olika livsstilar. När Johanna är hemma ett par dagar om året finns det så många måsten så oftast får man umgås medan annat ska göras. Men igår åt vi god brunch och bara var. Och nästa gång vi ses är förhoppningvis i Italien i sommar när jag åker ner. Och har glömt att uppdatera vad gäller min karriär på Tradera ju. Jo, jag har bud på nästan allt jag har ute. Har sålt 1 par jeans, 1 par kostymbyxor och nu har jag ganska höga bud på 3 st dvd-boxar jag har ute. Så under min första Tradera-månad kommer jag nog att sälja för runt tusenlappen. Jag har hellre den tusenlappen på sparkontot än i en gömma i garderoben. Nej, nu ska jag göra mig klar. Dags att åka till jobbet. (Känns vääldigt konstigt att säga det, it's been a while....)

1 kommentar:

  1. Jag håller också på mkt med Tradera. Har gjort det länge! Tycker det är riktigt roligt. Kul att det gått så bra för dig där.

    SvaraRadera