lördag 2 april 2011

Fåordig

Har verkligen varit fåordig denna veckan. Det har varit fullt upp med: känslor, tankar, kamp, styrka, 1 natt på sjukhus.. (trodde det var slut med det?!). Har träffat fina vänner denna veckan, det har verkligen hjälpt. Dom gör mig friskare. Försöker att hitta tillbaka. Denna veckan har jag på flera sätt levt lite mer av mitt "vanliga" liv. Det har varit obeskrivligt. Samtidigt har det stundtals varit en kamp att leva detta vanliga liv. Men jag måste få klappa mig på axeln och säga "fan vad bra jobbat, Sandra"! För jag har gjort det bra. Och även om det stundtals varit jäkligt kämpigt så har jag ju tagit mig igenom det. Det dumma är dock att jag direkt ser de kämpiga stunderna som ett nederlag..att jag inte är bra nog. Jag måste sluta upp med det. Så jo, trots kamp, tårar och 1 natt på sjukhus blev det en bra vecka som jag hade bestämt.

1 kommentar:

  1. Klart du ska klappa dig på axeln! Du har ju svaret själv hör jag ju-du har gjort det bra!

    SvaraRadera