tisdag 5 april 2011

Platå

Jag har hamnat på en platå vad gäller allting känns det som. Vikten. Lusten. Energin. Vad gäller viktnedgången sägs det ju att man efter ett tag kommer till den där platån. När man har gått ner en del i vikt och kroppen ska "omformatera". Är trött på platån nu. Har varit på den i snart 3 veckor. Måste skärpa mig. Och lusten och energin. Jag vet inte riktigt hur jag ska påverka där. Jag försöker med promenader och att spendera mer tid utomhus. Jobbar på. Mitt största problem är nog att jag är så ivrig och otålmodig..vill se resultat NU. Är trött på detta nu. Vill komma vidare. Nu ska jag ge mig hemåt till mig, har varit hos mina föräldrar ett par dagar. Så nu ska jag hem till mig & idag är Johanna i Sverige & Malmö så får spendera ett par timmar med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar