söndag 10 april 2011

Söndag= shopping + slapp

Har nu beställt lite kläder på nätet. Det är alltid lika spännande att se om de överensstämmer med bilderna och beskrivningarna. Solen skiner och den kallar på mig. Tänkte sätta mig i solen med boken. Sara lämnade lite böcker till mig för någon vecka sedan. Böcker man kan klara av på en dag eller två, som inte kräver så mycket engagemang. Ibland (läs: just nu) tycker jag det är skönt med sådana böcker. Nu är alla Tradera-auktioner avslutade, allt sålt. Och igår skickade jag de sista paketen. När jag var på jobb i förra veckan var jag på Field's och shoppade lite. Där hittade jag söta cupcakes och tårtbitar i porslin, ursöta. Har sådana sedan tidigare men så har jag sett att sådana är ganska eftertraktade på Tradera. Så jag tänkte vara lite fräck och lägga ut några av dem där och se om man kan tjäna några kronor. Något måste jag ju göra med min tid och detta känns som ett lättsamt och lagom tidsfördriv närmaste veckan.

1 kommentar:

  1. Tradera är verkligen en härlig sajt!

    Svar:
    Oja, det känns stort att blivit kallad på intervjun. Skulle vara roligt om det gick hela vägen. Tack för din "lycka till"-hälsning, det värmer ska du veta ♥

    SvaraRadera