måndag 7 mars 2011

Ett skepp kommer lastat...

Har nu varit och skickat iväg ett födelsedagspaket till E.
E är min ex-pojkvän som bor i Italien.
Han har födelsedag på onsdag så jag tänkte vara söt och skicka ett paket med hans svenska favoriter.
Så skickat är nu ett paket med bostongurka, Kalles Kaviar, Frödinge ostkaka, Marabou mjölkchoklad och Aromatkrydda.
Han kommer att bli glad, det vet jag.

Jag är glad att vi har så fin kontakt och fortfarande finns i varandras liv.
Det har varit många turer och tårar. Just därför är jag glad att vi finns där för varandra.

2 kommentarer:

  1. Det är just precis så en bra kompis är, som uppmärksammar de små sakerna. Som vet att något så enkelt som bostongurka gör livet lite bättre!

    SvaraRadera
  2. Fint är det med sådana vänner. Jättefint!

    SvaraRadera