fredag 25 mars 2011

Gröna fingrar

De senaste dagarnas vårväder fick mig att vilja ordna lite på balkongen.
Så att man kan hänga där när solen värmer.

Så idag, på årets absolut mest gråa och regntunga dag, går jag till torget och köper balkongblommor. För att sedan spendera en timme på balkongen för att göra i ordning och plantera blommorna. Vems idé var detta nu igen?!

Jaja, nu är det färdigt och fint iallafall. Så när solen behagar komma tillbaka kan jag sitta därute med en kopp te och flina åt alla andra som önskar att de kunde sitta på sina fina och vidgjorda balkonger.


Har hunnit med en runda i Pildammsparken också, även där fanns vårtecken.

Nettan, är du stolt?!


2 kommentarer:

  1. Jag är jätte stolt över dig! Det blev fint o väldigt mysigt, ser verkligen fram emot att ta en kopp te på den balkongen ;)
    Jag är ledig på Onsdag om du vill o har tid kan jag komma in till dig i stan o mysa.
    Ha en skön helg gumman.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Oh, det är så skönt att rota runt. Skulle gärna bo med en liten tomt. Eller ha kolonistuga. Men tja, det kräver lite väl mycket av en häruppe, hehe. Men balkongerna, de ska jag fixa snart.

    Det blev ju himla fint hos dig, jag gillar särsklit den lilla mjölkpallen.

    SvaraRadera