onsdag 30 mars 2011

Status - bra vecka

Känner att jag måste avlägga rapport om hur det går med min braiga vecka. Jag bestämde ju i söndags att denna veckan skulle bli bra. Och jo, den är bra. Mest varit hemma och myst. Och att vara hemma och känna mig trygg och bra är för mig lyx. Så jag klagar inte. Har tagit lite sköna promenader. I måndags skulle jag träffa Maria men hon fick ställa in pga tentapanik, stackarn. Igår kom Catta över på middag och mys, det var guld. Och nu ska jag äta lunch och tålmodigt vänta på att Nettan kommer. Ikväll ska jag ha lite hemma-spa. Ett bad med lyxig badolja och tända ljus i badrummet. Ansiktsmask och hårinpackning. Och sen fruktsallad och Grey's Anatomy. Imorgon funderar jag på att åka till jobbet och hälsa på. Bara det att jag VILL göra det känns stort. Funderar då även på att föreslå en lunch på Fields med min danska kompis Izabella. 2 flugor i en smäll. Tack vare alla dessa aktiviteter kommer jag inte att göra ett barr i helgen. Då ska jag bara vara. Nu: lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar