onsdag 2 mars 2011

Tv11

Jag har ett problem. Och då menar jag PROBLEM.

Jag har inte Tv11. På Tv11 visas bästa The Bachelor och nu Big Brother.
Jag bor i ett hus med Canal Digital så jag tänkte att då kan jag väl unna mig ett litet tilläggsabonnemang för jag har via hyresvärden bara baspaketet.
In på hemsidan och leta runt. Hittade ett abonnemang som innebär att man får baspaketet plus sina 4 favoritkanaler. TV11! och 3 till. Tack!
Klickar. Väljer. Fyller i.
Kommer till nästa sida. Totalsumma i månaden 99:-. Wow, billigt.
Verkligen värt det.

Nästa sida.
Engångsavgift + första månadsavgiften + installation 3155:-.
Va?!
Får nästan blinka bort tårarna. Det måste blivit nåt fel.
Läser. Engångsavgift HD-box 2900:-.
Det är inte sant.

Det är INTE sant.
Jag funderar på att starta ett postgiro där alla kan sätta in 10:-.
Skänk en slant till min vår med The Bachelor.
Vad tråkigt det blev plötsligt. Usch.

2 kommentarer:

  1. Finns inte Tv11 så man kan se programmen på webben? Vore ju smidigt isf! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet, det hade varit jättesmidigt. Men de visar inga av sina program på webben. Det är en ganska ny kanal så det kanske kommer...håll tummarna. För isåfall hade jag haft ett i-landsproblem mindre. ;)

    SvaraRadera