lördag 19 mars 2011

Velar

Jag velar och velar. Fram och tillbaka. Om vad jag ska göra idag och imorgon.
Om jag ska göra det ena idag eller imorgon. Att fatta beslut är plötsligt så himla svårt. Normalt sett känner man i sin mage vad som känns bäst. Just nu gör jag inte det. Därför är det så himla svårt att fatta beslut. Trots att det inte handlar om särskilt livsviktiga saker.

Har köpt en ny skiva med avslappningsmusik så jag kanske rentav ska rulla ut yogamattan, sätta på musiken och göra lite mindfulnessmeditation.

Kanske blir beslutet lättare att fatta när jag har fått rensa lite.

1 kommentar:

  1. Att göra en mindfulnessövning kan vara nyttigt när man velar. När tankarna far iväg för mycket från nuet. Tack för att du besökte min blogg och lämnade några ord. Trevlig helg!

    SvaraRadera