torsdag 17 mars 2011

Guldstjärna

Idag fick jag min tredje guldstjärna på viktväktarna. Totalt är det nu -9,6 kg.
Känns mycket bra! Så nu är det 2,4 kg kvar till nästa guldstjärna och sen är det inte många hekto kvar till mina 10%.

Idag har jag haft första behandlingen i projektet/studien jag deltar i. Och imorse skulle jag vara på sjukhuset för att lämna en massa prover. Steg upp i ottan och var fastande ett halvt dygn. Kommer dit (i stormen) och efter att jag väntat i ett stimmigt väntrum i en halvtimme får jag besked om att jag måste komma tillbaka på måndag för alla som kan hjälpa mig är sjuka.
Jag orkade inte ens bli upprörd för det hade inte hjälpt ändå.
Men nu har jag precis haft första sessionen i alla fall, det var mest en massa frågor och formulär och nästa vecka drar det igång på riktigt. Är väldigt förväntantsfull.

3 kommentarer:

  1. Grattis gumman till stjärnan härligt att det går bra. Själv kämpar jag också på.
    Tänker mycket på dig!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!
    Vad härligt det var att prata idag!

    SvaraRadera