söndag 27 mars 2011

Har en bra vecka framför mig

Har bestämt att nästa vecka ska bli en bra vecka. Har inga besök på varken sjukhus eller vårdcentral inbokade, vilket är jätteskönt. Även om jag är så van nu vid att gå dit och man hittar på sjukhusområdet och träffar samma läkare och sjuksköterskor så har jag ändå en klump i magen innan. Jag tror inte att det längre handlar om att jag är orolig för jobbiga besked eller undersökningar. De bitarna är liksom gjorda. Nu handlar det mer om att ha den där tiden inbokad och jag MÅSTE ta mig dit, no matter what. Och jag fixar det. Jag har tagit mig till alla besök. Men det har mer varit stressen och pressen inför som varit jobbig. Denna veckan har jag bara en massa bra saker på schemat. Träffa fina människor. Och Sarah ringde precis och meddelade att hon är ledig hela veckan. Och hon bor ju på gatan bredvid mig så vi springer lätt över till varandra. Så jag hoppas jag har lite sällskap på promenaderna i veckan. Det kommer att bli en bra vecka! Det SKA bli en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar