tisdag 15 mars 2011

Matlådor

Nyss hemkommen från dagens andra promenad och ska strax dra på mig förklädet och göra lite matlådor.
Jag är inne i en period där jag är sugen på en massa godsaker jag inte ätit på länge.
Min teori är då att om jag gör lite matlådor och bestämmer att dessa ska ätas så faller jag inte för dessa sug lika lätt. För då finns det färdig mat.
OCH sen har jag redan fyllt i dessa maträtter i min checklista på www.viktvaktarna.se.
Vilket innebär ett enormt dåligt samvete om jag inte följer det.
(Märks det att jag försöker lura mig själv?)

Så nu ska det lagas blomkåls- och morotsstuvning med korv (6 points/portion), spenatpasta med järpar i tomatsås (13 points/portion) och pasta carbonara (10,5 points/portion).

I veckan fyller min fina vän Therese år och jag vill så gärna hitta något fint smycke till henne. Någon som känner till en bra sida med fina smycken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar