onsdag 9 mars 2011

Garderoben i fokus

Har ägnat förmiddagen åt mina klädgärderober.
Rensat och organiserat. Detta resulterade i en TOM hylla.
Det känns overkligt. För det borde ju innebära att det finns gott om plats för nya kläder?!

Men med tanke på att jag satt och tittade på mitt preliminära deklarationsbesked igår får jag nog skippa shoppingen just nu. Som det såg ut nu fick jag 6.800 DKK i restskatt.
Jag ska sen göra lite reseavdrag så jag hoppas kunna komma ner på +-0 iaf. Men jag tror inte det. Men om jag får betala 1.000-3.000 DKK är jag hyffsatt nöjd, det är bättre än 6.800...

Och dessutom har det redan gått mer pengar denna månaden än jag hade tänkt mig från början.
Ny DVD, 2 par glasögon, 2 par skor, 1 väska, 4 böcker och saker till dockhusrenoveringen.
Pust.
På tal om pengar så fyller ju E år idag, hipp hurra. Borde satsa på honom igen och därmed gifta mig rikt.

Nu går jag tillbaka till garderoben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar